dinsdag 26 januari 2010

Ike & Mike





Hoi iedereen,

ik heb dit kaartje gemaakt met een van mijn nieuwe stempels van Whipper Snapper en het is al direct een favorietje geworden. Gezien de winterse temperatuur buiten, wou ik toch nog graag een winters kaartje maken en ik vond de stempel te schattig om nog een jaartje te laten liggen.
Het stempeltje heet Ike & Mike go fishing en is ingekleurd met mijn derwent potloden. Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de create4fun-challenge, de sketch is echt weer top en er valt een heel mooie prijs te winnen. Dus duimen maar ;-)

Met dit kaartje doe ik ook mee aan de eerste challenge bij Teddy Stampers met als thema 'new beginnings'.

Ik lees heel graag wat jullie van dit kaartje vinden, tot gauw.

Groetjes,

Lins xxx

8 opmerkingen:

Fabiola zei

super chou j'adore

Gusta zei

Hoi Lins

hij is leuk zeg,ik wens je weer succes he met de challenge
ik moet nog verzinnen hoor

doei doei Gusta X

Angelwood zei

Lins, this is just darling. Beautiful coloring too! Very pretty card. hugs, Angela

Beth Norman zei

So cute. Your rows of snowflakes are so nice.

Monique Lokhorst zei

Hallo Lins,

Even op je blog gluren. Wat is dit een schattig kaartje. Geweldige kleuren en prachtig ingekleurd met potloden.

Veel liefs,
Monique xxx

Unknown zei

Hallo Lins,

Wat leuk dat je meedoet met mijn candy. De bloemetjes van mijn kaartje zijn gemaakt met een pons van EK Succes en er zitten er hier 2 op elkaar.

gr. Renata

Anne-Marije zei

Hoi Lins,
Wat zijn die Whipper Snapper stempels toch lief hè! Je kaart is weer superschattig.
Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.
xxx Anne-Marije

mu42800 zei

superbe carte
bizz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.