zondag 14 februari 2010

Toadily happy

 

Hallo iedereen,

het is weeral een tijdje geleden sinds ik een kaartje gepost heb. Ik had vanalles gepland met mijn dochtertje dat de tijd me even ontbrak om te knutselen.
Ik heb dit scrappapier een tijdje geleden gekocht, ik vond het zo grappig maar ik wist echt niet goed hoe ik het moest gebruiken omdat het ook wel druk is. Bij deze kikker van Peachy Keen vond ik het perfect passen. Ik heb er dan maar meteen een leuk verjaardagskaartje mee gemaakt met koning kikker op de voorgrond ;-)
De kikker heb ik ingekleurd met mijn derwentpotloden en de achtergrond heb ik met chalk gekleurd. De hoekjes van het scrappapier zijn gestanst met mijn nieuwe vlinderpons, past wel in het plaatje ;-)

Dit kaartje heb ik gebaseerd op de sketch van Stamp, Scrap & Doodle .

Ik heb gisteren ook nog heel leuk nieuws vernomen. Ik heb namelijk de challenge bij Teddy Stampers gewonnen en hiermee ben ik nu lid van de Heartland Creek Graphics voor 3 maanden ;-) Voor mij is dit totaal nieuw dus ik ben heel benieuwd naar wat ik ga ontdekken. Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes en tot gauw,

Lins x

9 opmerkingen:

Squirrel x zei

Cute card Lins, the frog works well with the paper. Very bright and cheerful. Congratulations on your win and your appointment. Good luck with that. Hugs, Squirrel xx

celia zei

Had het gezien!!!Dikke proficiat,ik ben heel blij voor jou...nu gaan we nog toffe dingen kunnen zien van jou!Heel veel liefs,Celia!

Fabiola zei

super marrante ta carte j'aime bien ta grenouille biz

Sliekje zei

Hoi,
dank je wel voor het plaatsen van mijn link op je blog :-)
ik hoop dat je veel plezier hebt met mijn digi stamps.
groetjes Sliekje

silvia zei

Fabulously adorable card!! I LOVE it!!

Annemarie en Merit zei

Heel leuk kaartje en gefeliciteerd met je gewonnen prijs leuk!!

Gusta zei

jeetje Lins wat leuk gefeliciteerd hoor met je prijs
en je kaart is ook weer heel erg leuk meid

xxx Gusta

Anoniem zei

Hoi Lins
Gaat goed met de prijzen ,maar je kaartjes zijn dan ook erg mooi
Groetjes Joke

mu42800 zei

tres jolie ta carte
, a very nice card, the stamp is sosweet!
bizz Mu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.