woensdag 31 maart 2010

Een berige verjaardagskaart


Hoi iedereen,

't is weer een tijdje geleden dat ik nog een kaartje gemaakt heb maar de laatste tijd heb ik tijd te kort gehad. Het is een easel card geworden die ik gemaakt heb met mijn nieuwe blossom nesties. Het afdrukje is van forever friends, ik ben echt fan van deze schattige beertjes. Ik heb ze ingekleurd met de copics en derwent potloden.  De achtergrond heb ik met blauwe chalk gekleurd.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden...nog 2 dagen en 't is vakantie, joepie!!!

Vele groetjes,

Lins xxx

17 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een schat van een kaart, ene..nog heel erg bedankt voor die lieve afdrukjes ze zijn schattig.
Je hebt ze echt prachtig ingekleurd complimenten hoor.

groetjes Annemarie en Merit

Anneke zei

Hoi Lins,
wat een super leuke easelcard!
En die forever friends beertjes zijn echt heel schattig!
Groetjes Anneke

celia zei

Knap,knap,knap!Heel mooi met die achtergrond!Tiens...wist niet dat je van die beertjes hield?Hihihi!Geen wonder dat je DTer bent bij de Teddy-Stampers!!!
Yeah joepie ook voor mij weken vakantie!
Veel liefs,Celia.

Angelwood zei

Oh how sweet, Lins! Beautiful easel card! What a sweet image this is!

Happy Easter to you and your family! Have a fantastic weekend! hugs, Angela

Suzanne zei

hij is weer zooooo schattig

gr sanne

Karin zei

ohhhhh GEWELDIGGGG wat super zeg!!!

Groetjes karin

Annie zei

so cute and I love the shape of this card.
hugs, annie x

Gusta zei

hij is echt leuk hoor en geniet van je vakantie meid

groetjes Gusta

Anoniem zei

Erg lief kaartje!
xx Myriam

Cherie zei

Hi Lins, I love your easel card. I'ts a great shape using the blossom nesties.
Love Cherie

Monique zei

Een hele mooie kaart!
Ben ook een grote fan van forever friends.
groetjes
Monique

Fabiola zei

c'est trop adorable!

Debbie Stip zei

wat een superlief kaartje weer. Heel mooi ingekleurd en zo mooi gedaan in die Bloem vorm, welke Nesties zijn dat precies?

Door de paasdagen heb ik jouw pakje nog niet gehad, maar het komt vast snel...ben heel nieuwsgierig naar de inhoud hoor hahaha...

Ik hou je op de hoogte;-)

xxDebbie

Anne-Marije zei

Wat een superschattig kaartje!
Ik heb een award voor je op mijn blog staan...
xxx Anne-Marije

celia zei

Heb wat voor je... ;-))
Liefs Celia,

Angélique zei

Wat een ontzettend schattig kaartje! :)

Marcsken zei

Hoi maatje,
weer een paar prachtige kaartjes erbij,dat paasmandje is weer echt iets totaal verschillend t.o.v. uw vorige werkjes en die berige verjaardagskaart niet te geloven alleen al die benamingen die je aan uw kaarten uw kaarten toevertrouwd zijn om van te snoepen.
"Berige Groeten van een Beer van een Opa en een beerinnetje van een Oma.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.