donderdag 8 april 2010

Een kattig kaartje


Hoi allemaal,

wat heb ik al genoten van de paasvakantie, dat zonnetje maakt wel degelijk het verschil. We hebben bijna alle dagen iets op het plan staan, gisteren zijn we een dagje naar de zoo geweest en wat hebben we ons geamuseerd. Lore was echt in haar nopjes ;-)
Vandaag was het rustdag, dus zag ik mijn kans om eindelijk nog eens een kaartje te maken.
Ik heb hiervoor een afdrukje van Pepper & friends gebruikt. Ik vind die stempeltjes zo mooi, nog maar te zwijgen over het papier dat ze net uitgebracht hebben ;-)
Het poesje is ingekleurd met de copics en derwentpotloden, nadien heb ik het uitgestanst met de 'blossom' nesties. De zijkant van het kaartje heb ik geëmbossed met de cuttlebug, gerild en vastgekleefd zodat er een boordje aan het kaartje ontstaat. Nog een lintje erdoor en klaar is kees.

Nog eens bedankt voor al jullie fijne reacties op mijn vorig kaartje, ik ben echt benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden ;-)

Vele groetjes,

Lins xxx

11 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Hoi Lins,

Wat heerlijk dat bjullie vakantie hebben hier niks hoor. Geniet er nog lekker van.
Ene...wat een schattig kaartje leuk gedaan zo met die bloemen en dat lintje erom.

groetrjes Annemarie en Merit

Suzanne zei

wat een schatje. hij is purrrrfect

sanne

celia zei

Wat knap gedaan met die geëmbosste bloemetjes erop...da gaat ge me toch nog eens moeten uitleggen hoe ge dat gedaan hebt!Hoedje af!Liefs,Celia.

Anneke zei

Ik vind het echt een heel leuk kaartje!
En zo te horen hebben jullie het heel leuk gisteren gehad :D
Groetjes Anneke

Gusta zei

wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt zeg echt super en geniet van je vakantie hoor wij moeten nog even wachten hier is het pas de eerste 2 weken in mei

doei doei Gusta

Anne-Marije zei

Wat een supermooi kaartje Lins! Het afdrukje is echt heel lief...
xxx Anne-Marije

Teerg zei

Hele mooie kaart.
Die bloemen zijn een erg leuke extra.
Groetjes Greet

Karin zei

wat een stijlvolle mooie kaart Lins.
Prachtig!

Groetjes karin

Fabiola zei

comme elle est chou vraiment j'adore

Debbie Stip zei

Wat een lief kaartje! Heel schattig stempeltje ook! Heb alweer het eerste kaartje met één van jouw afdrukjes gemaakt...Die plaats ik denk ik vanavond of morgen ff op mn blog!

xxDebbie

Angelwood zei

This is the cutest card ever! Cute cute stamp and I love how you colored this sweet kitty! hugs, Angela

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.