dinsdag 31 augustus 2010

Rudolf all tangled up


Hoi iedereen,

ik heb gisteren mijn vijfde kerstkaartje gemaakt om bij mijn kerstcollectie te voegen, joehoe ;-)
Deze Rudolf is van Whipper Snapper (All tangled up) en ik vind hem zo grappig! Ik ben nog eens aan de slag gegaan met de copics want het was al zo lang geleden en ik had er weer helemaal zin in. De kerstmuts, de lampjes en de besjes heb ik met stickles wat schittering gegeven.
Het papier is uit de Country Christmas paper bloc van Marianne Design. Persoonlijk vind ik dit heel mooi papier om mee te werken.
De envelop en de binnenkant van de kaart heb ik bestempeld met één van de nieuwe kerststempels van Marianne Design (de kerstrand), het hert komt uit de nieuwe kerstset van Eline's toddlers.
Ik heb me echt voorgenomen om dit meer en meer te doen omdat dit de kaart toch nog dat tikkeltje meer geeft. Wie interesse heeft in de copickleuren die ik gebruikt heb, geeft maar een seintje.

Met dit kaartje doe ik mee aan de ABC Christmas Challenges: R is for Rudolph. 

Nog eens heel erg bedankt voor jullie bezoekjes en het is steeds weer zo leuk om jullie reacties te lezen.

Vele groetjes,

Lins x

12 opmerkingen:

Monique zei

Is dit een prachtige kaart!
En fantastisch mooi ingekleurd!
groetjes
Monique

Angelwood zei

How cute this image is! Beautiful coloring too Lins! Sweet card!hugs, Angela

celia zei

Hey Schattie,wat grappig...toen je me gisteren vertelde dat je een kaartje ging posten met Rudolf had ik niet meteen door dat je deze stempel ging gebruiken...had het gekregen afdrukje net ook gekleurd maar dan met de derwents ;-) (had ze nog eens boven gehaald).
Het kaartje is minder mooi als dat van jou...ik doe mijn best het vandaag te posten.
Je hebt het prachtig gedaan, en die enveloppe is maakt het helemaal af...je was dan toch niet zo eigenwijs en luisterde dan toch naar N.
Doe zo verder...of doe nog meer je best dan ben je binnenkort een "proffesional"!
Heel veel liefs en tot vlug!
Dikke X.

valerski zei

wat een schitterend kaartje!
tof om je enveloppes zo mee te versieren dat ze erbij passen! schitterend ideetje

je kaartje is echt AF!!

Wendy ten Hove zei

Hi Lins,

Zeker, ik kan er weer even tegenaan, de vakantie heeft mijn batterijtjes weer helemaal vol gemaakt, hi hi! Heb ook ontzettende knutselzin weer, maar nog niet zo veel tijd gehad, hopelijk vanavond!
Wat een super leuk kerstkaart!! Die stempel is heel grappig en erg mooi gekleurd zo, perfect!!

Liefs, Wendy

Riet zei

Wat een prachtige kaart Lins,leuk afdrukje,mooi papier.

Liefs Riet.

*Ellen* zei

wat een leukerd op dat prachtige kaartje

Annemarie en Merit zei

Hoi Lins,

Wat een lieverd die Rudolf, en inderdaad geeft je kaart net wat extra;s die bestempeld binnenjant en envelop

Fabiola zei

trop craquante, top chou, biz

Helen zei

Such a cute card - I love that image!
Thanks for joining us at the ABC Christmas Challenge!
Helen x

Anoniem zei

lovely card, thanks for joining us on the ABC Christmas Challenge, hugs Samantha :0)

Debbie Stip zei

hahaha...wat een leuke stempel! En wat ontzettend mooi ingekleurd!

En zo helemaal af met de binnenkant en envelop erbij, heel erg chique!

Een favoriet van me hoor!
xxDebbie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.