zaterdag 18 september 2010

Birthday cat


Hallo iedereen,

enkele weken geleden heb ik dit verjaardagskaartje gemaakt voor mijn vriendin die een echte poezenliefhebber is. Deze kat van Daisy and Dandelion vond ik perfect voor haar. Ik heb hem ingekleurd met Derwentpotloden en de kroon afgewerkt met stickles.

Dit is de binnenkant van het joy-foldkaartje:


De flapjes zitten vast met een stukje velcro. De rand van de onderste flap heb ik afgewerkt met een kadootjespons van Martha Stewart. De tekst is ook van Daisy and Dandelion, gestempeld met Versamark Dazzle (frost).

Met dit kaartje doe ik mee aan de craft challenge: colouring pencils only

Ik ben zo blij dat ze het een mooi kaartje vond ;-) Ik ben echt benieuwd wat jullie ervan denken.

Vele groetjes en een prettig weekend,

Lins xxx

19 opmerkingen:

Debbie Stip zei

Geweldig leuk kaartje en die pons met kadootjes, wat superleuk is die!
Kan me voorstellen dat ze er helemaal blij mee was!
xxDebbie

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig Lins!

Liefs Ida

celia zei

Wat denk je nu?!!!...schitterend is het geworden, kan het geloven dat ze blij was!
Ik ben altijd zo (gezond) jaloers op je kaartjes...ze zien er steeds zo eenvoudig uit terwijl ze dat net niet zijn...begrijp je me?! En steeds zo speciaal hoe ze ineen steken!Schitterend werk, dikke bravo en X van mij!
Tot gauw!

valerski zei

Wow, prachtig kaartje!
mooi idee met die velcro!

echt heel mooi kaartje!! toffe pons!

Monique zei

Wat is dit mooi!
De stempel vind ik ook geweldig!
groetjes

Kaatje zei

wat een superleuk kaartje! Erg leuke stempel ook.

groetjes,
Annika

Anoniem zei

Fijn kaartje, je vriendin gaat er zeker blij mee zijn. Die stans van Martha Stewart is heel mooi.
Liefs
Christa

Nog een weekje en jullie kunnen je eens goed laten gaan op de beurs.

Riet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Lins.

Liefs Riet.

*Ellen* zei

hihi wat is die kat leuk op dat prachtige kaartje

Anoniem zei

Hi Lins
Great card cute cat!
just wanted to also say you could enter the S for Santa challenge you made this card http://crealin.blogspot.com/2010/08/rudolf-all-tangled-up.html for the R challenge but the fella is wearing a Santa hat and would pass for the challenge!! just say I said so in ya post if you decide to play along! have a look at some of the cards entered so far they are not all proper Santa's hugs Samantha :0)

Fabiola zei

trop sympa, elle est super chou, biz

Wendy ten Hove zei

Hi Lins,

Oh, wat een schatje is dit kaartje!! Echt heel erg leuk geworden! Ik zie ook bij jou de candy van Debbie staan, maar zij blogt eigenlijk niet meer, ik vind het wel een beetje gek... Want zij blogde eigenlijk altijd heel veel... heb jij iets gehoord? Toch gek, als mensen zonder aankondiging zo opeens stoppen. Kan natuurlijk gebeuren, maar is al best lang en onverwacht.. Gelukkig ben jij er wel en heb ik weer van een prachtig kaartje van jou mogen genieten! Erg mooi!

Liefs,
Wendy

Gusta zei

wat een leuke kaart zeg !! ik kan me voor stellen dat ze blij was.en jij ook met een paar mooie stempels gekregen.ik ben benieuwt naar je creaties er mooi

XXX Gusta

Louise zei

Ik vind hem prachtig hoor en bedankt voor je reactie op mijn Blog.

gr.Louise

Anoniem zei

Hey,
Ik vond hem SUPER;wat had je ander verwacht!!!!!!

groetjes

Inge
x

Anneke zei

Hoi Lins,
dat is een geweldig leuk kaartje!
Zo leuk die vorm en die poes :)
Groetjes Anneke

Debbie Stip zei

Hé meis,

heb nog een award voor je staan op mn blog...

Ennuh...je bent bijna jarig....al druk bezig met de voorbereidingen??)
xxDebbie

Annette zei

What a sweet card & a super surprise inside too! Lovely! Thanks for joining us at the C.R.A.F.T. challenge this week.

Trimgym zei

Wat een leuk kaartje, leuk dat je met ons meedoet bij CRAFT Challenge en veel geluk!

Jo en Tgerlover.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.