vrijdag 4 maart 2011

Een sketch bij de teddy stampers


Vandaag hebben we weer een nieuwe challenge bij de teddy stampers ;-)
Deze keer mochten we aan de slag gaan met de sketch van mijn teamgenootje Jerusha.


Eerlijk toegegeven vind ik het heel moeilijk om met een sketch te werken. Ik heb altijd last om met verschillende laagjes te werken. Hebben jullie dit ook?
Mijn inspiratie laat me de laatste tijd ook in de steek. Help!!!

Het beertje is van Penny Black 'Unwrapped'. Ik wou graag een 3D-effect creëren door alles afzonderlijk uit te knippen. Het hoofdje en de binnenkant van het doosje heb ik ingekleurd met copics. Het was weer even wennen.
De buitenkant en het lintje heb ik uit cardstock gesneden. Hopelijk is het 3D-effect zichtbaar op het kaartje.

Deze keer wordt de challenge gesponsord door deedee's digi's.

Ik hoop binnenkort echt meer tijd te hebben om te bloggen en te knutselen. Ik mis dit zo erg.
Nu de studentenbeurzen achter de rug zijn, zal ik in het weekend eindelijk meer tijd hebben om jullie blogs te bezoeken. Ik ben echt benieuwd naar jullie creaties.
Ik kan het niet genoeg zeggen hoeveel ik geniet van al jullie leuke reacties, nog eens een dikke dank-je-wel hiervoor!

Dikke knuffel en een fijn weekend,

Lins x

15 opmerkingen:

Willy zei

Leuke kaart Lins. Het beertje en de doos vind ik erg goed gelukt!

Liefs, Willy.

Tinie zei

Het is een hele mooie kaart geworden!! Zelf werk ik liever met een sketch en die inspiratie....ik hoop snel dat het terug komt!!!

Groetjes Tinie

Fabiola zei

super mignonne, j'aime beaucoup ce papier plein de cadeaux, biz

Anneke zei

Hoi Lins, het is zo schattig kaartje! En zo leuk gedaan dat 3D effect :) Ik vond de sketch wel heel leuk om te gebruiken! & nog een fijn weekend! Groetjes Anneke

Squirrel x zei

Superb Lins! That PB bear is the cutest, and how you have done the box is amazing, brilliant. Sorry I've not been around much this past couple of weeks - having a 'mare with work. Will try to do better! Hope you are ok. Hugs, Sxx

Adrie zei

Ja tijd he Lins , als dat nou eens te koop was,maar helaas.Maar je kaartje vind ik erg leuk geworden,gezellige kleurtjes.En je inspiratie was bij deze kaart echt niet weg hoor , althans dat is niet te zien.
Groetjes Adrie

celia zei

Hey Sjouke, dit is zoooo lief...en wat knappe kleurtjes!!!Ondanks je tijdgebrek en inspiratiedip is dit toch wel heel erg mooi geworden!!!
Heel veel liefs enne....nog zes weekjes en je kan gaan genieten!!!!
Doeeeeeg!

Wendy ten Hove zei

Hi Lins!

Ik heb zelf ook weinig ervaring met schetsen, maar lijkt me inderdaad best lastig! Maar je hebt er een beauty van gemaakt, is heel goed gelukt met het 3D met het beertje, super! Succes nog even met de drukte, komt allemaal wel weer ged, hebben we allemaal af en toe en dat haal je gewoon lekker in als je weer wat rustiger bent! ;-) Heel fijn weekend in elk geval!

Liefs, Wendy

Anne-Marije zei

Oh wat een geweldig lief kaartje!
xxx Anne-Marije

Angélique zei

Wat een leuk kaartje heb je er weer van gemaakt, ondanks dat je moeite met schetsen hebt.
Vind hem weer geslaagd :)

*hugs*
Angélique

Annemarie en Merit zei

wat een ontzettend lief kaartje.

Gusta zei

wat een leuke kaart Lins
geniet vandaag heerlijk van de zon

xxx Gusta

Sanne zei

Wat een lief kaartje. Check morgen mijn blog voor een leuke verrassing!

Liefs Sanne

Nancy zei

Hey Lins,

Als je langs komt op mijn blog, heb ik een verrassing voor je!!

Liefs,
Nancy

htp://tisallemaalhandwerk-nancy.blogspot.com

Sharon zei

Wow Lins, die kaartjie van jou is ongelooflik pragtig. Ek hou van ALLES! Mooi so my vriendin. Liefs Sharon xx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.