woensdag 14 december 2011

Kerstbeer


Hallo iedereen,

bedankt voor al jullie toffe berichtjes, ook een heel warm welkom aan mijn nieuwe volgers. Ik kijk echt uit naar de kerstvakantie om eens wat extra tijd voor het knutselen en het bloggen vrij te maken :-)

Momenteel is het echt een race tegen de klok want ik ben nog volop bezig met kerstkaartjes te maken. Volgend jaar moet ik er echt vroeger aan beginnen maar ik vind het niet eenvoudig om in de lente en de zomer een winterkaartje te maken.

Dit me-to-you beertje Santa heb ik afgedrukt met memento - london fog en ingekleurd met prisma potloden. Het rode strikje is ook van me-to-you, ik vond het zo leuk passen bij dit kaartje.
Zo'n pakketje strikjes is echt ideaal voor mij want ik vind het ongelofelijk moeilijk om een mooi klein strikje te knopen.

Nog een fijne knutseltijd toegewenst en tot heel gauw!

Veel liefs,

Lins x

23 opmerkingen:

Mieke zei

Schattig! Mooie kleurtjes. En oooh dat Me to You beertje!

LottesCards zei

Ow wat super mooi!
Je hebt er echt een geweldige kaart van gemaakt, zo lief die stempel hé!?

Liefs Lotte

carina zei

Zeer mooi!Ik vind ze geweldig die Me To You beertjes.
Groetjes Carina

celia zei

Geweldig knap!!!!

Tinie zei

Wat een schatje!! Het is weer een super mooie kaart, met een geweldige tekst!!!

Groetjes Tinie

Christine zei

Ik vind het een lief schatje Lins! Ik ben stiekem toch wel fan van die troetelbeertjes! Mooi gedaan!
Liefs
Christine

Monique zei

Wat een lief beertje!
Heel mooi hoor!
grtjs
Monique

Anneke zei

Een heel erg lief kaartje Lins!! En zo leuk die beertjes :)
Groetjes Anneke

Annemarie en Merit zei

schattig kaartje LIns, en op naar de kerstvakantie....heerlijk

groetjes annemarie en merit

Inge zei

Hoi Lins,
ik kwam nog eens een kijkje nemen en wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt! proficiat
groetjes
Inge

Charlotte zei

Hoi Lins!
Net als jij, kijk ik ook uit naar de vakantie, lekker veel knutseltijd.
Ik denk ook elke keer 'volgend jaar moet ik vroeger aan beginnen', maar dat komt er nooit van :)
Veel succes nog met je kertkaartproductie. Deze is alvast weer een hele mooie!
Groetjes,
Charlotte

creacard zei

Prachtig kaartje! De kleur van het beertje komt heel mooi uit!

Babette zei

Schitterend kaartje, je hebt dit lieve beertje weer heel mooi ingekleurd.
Groetjes Babette

Adrie zei

Ja die kerstkaarten die weten wat he Lins. Ik zie mij zelf ook niet in de zomer kerstkaarten maken hoor.Deze is in ieder geval weer heel erg leuk geworden.Heel mooi zoals je dat beertje hebt ingekleurd.
Groetjes Adrie

Fabiola zei

oh qu'elle est mignonne! biz

inge zei

Wat een schattig kaartje Lins, je kan met behulp van een vork echt perfecte strikken maken. Heb ik ergens gevonden op You Tube, gablebow of zoiets was het.

Groetjes Inge

Ann zei

Heel mooi kaartje. Me to You stempels zijn heel dankbaar om me te stempelen,direct resultaat en een warm gevoel als je zo'n kaart ontvangt.

Groetje

Ann

Anke zei

ooooooh wat een schatje,
liefs Tessa & Anke

Helen zei

wat heb je er toch weer een mooi kaartje van gemaakt. De beertjes zijn gewoon het einde. Ook ik kijk uit naar de kerstvakantie; eindelijk tijd om te freubelen. Liefs, Helen

Janny zei

Wat een prachtige kaart zeg, succes met de rest van je kaarten,bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog liefs Janny

Corine van der Zee zei

Ik loop wat achter zie ik Lins, ben ook druk geweest met de kaartjes en tussen de kaartjes nog wat proberen te bloggen.... Je hebt een heel lief kaartje gemaakt zeg, leuk stempeltje en zo mooi ingekleurd ook. Veel plezier tijdens de feestdagen!

Liefs Corine

buy cs5 zei

nice blog.. I like very much this card cute teddy . very fully issued you with large collections of colors and designs. nice sharing.

krylon water based spray paint zei

Nice post! I see myself not even in the summer make Christmas cards though.This is in any case become very very nice.Very nice as you have that Footman colourized.
like it..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.