zondag 19 februari 2012

Cuddles


Hoi allemaal,

ik heb een verjaardagskaartje voor mijn papa gemaakt met deze lieve cuddles. Hij is zelf ook een lieve knuffelbeer :-) 
Na lang zoeken heb ik eindelijk de ideale inkt gevonden om deze schattige beren af te drukken. Ik heb de giftset van me-to-you gekocht en daarin zitten kleine inkpads die heel mooi en fijn stempelen. 
Deze beer heb ik gestempeld met donkergrijze inkt en ingekleurd met de copics. Ook in combinatie met derwent of prisma potloden werkt deze inkt goed.

De grote inkpads zijn momenteel ook beschikbaar bij AnMaCreatief in 2 tinten grijs. Ik ga al deze inkten eens uittesten zodat jullie een goed idee krijgen van wat mogelijk is. 

Zo ziet het volledige kaartje eruit:



Recept voor deze kaart:

Cuddles
Echo Park - Candy Shop - Raspberry Small Dot Paper (blauw papier met witte bollen)
Maja Design - Life in the country - Read a book (geruit papier)
Witte plakparels
Tekst, swirl en blaadjes: Forever Friends Black and gold - phrases
Bloemetje: Creatable stencil tag and buttons.

De ronde craftable van MD, vind ik persoonlijk ook zo mooi en fijntjes.

Ik ben zo benieuwd wat jullie ervan vinden. Hopelijk vindt mijn paps het ook mooi maar dat denk ik wel :-) Ik hou jullie op de hoogte :-)

Fijne zondag en heel veel groetjes,

Lins x

19 opmerkingen:

Fabiola zei

toute douce et mignonne, biz

Helen zei

Wat een superliefie is het weer. Ik ben er zeker van dat je paps dit zeer waardeert. We mailen nog over de inkt. Fijne zondag. Liefs, Helen

celia zei

Uit onze vele babbels begrijp ik dat je papa gek op je is....wat denk je dan dat hij van dit geweldig kaartje zal vinden?!!!
Ik ben blij dat je je zoektocht naar de perfecte inkt kan stoppen, nu is er meer ruimte voor andere dingen....IK! LOL!
Heel veel plezier en tot binnen....zes dagen....jeeeeeeeeey!!!
Dikke X.

Sally zei

Prachtig kaartje!!! Hij zal er zeer zeker dolblij mee zijn!

Squirrel x zei

Oh this is sooooooo cute Lins! Love the bear and the bunny, just beautiful. Hugs Sxx

Willy zei

Hoi Lins,

Wat een knuffelig kaartje, leuk!!

Groetjes, Willy.

Louise zei

Ja vaders en dochters hé, ik ken dat...wat een lief kaartje en de stempel vind ik enig!.

gr.LOuise

Anneke zei

Ooh lins! Wat een schatje .. Zo lief dit stempeltje en heel mooi gekleurd... groetjes anneke

Charlotte zei

Slechts een woord: LIIEEEEF! :)
Je papa zal hier vast erg blij mee zijn!
Groetjes,
Charlotte

Adrie zei

Zeker weten dat je paps daar geweldig blij mee gaat zijn , al is het alleen maar omdat hij weet dat je het met liefde voor hem gemaakt hebt.Het is een schatje geworden.Mijn moeder werd afgelopen vrijdag 92 , ben ik ook lekker voor aan de knutsel geweest.
Lieve groetjes Adrie

Tinie zei

Wat een snoepie!! Een super leuke kaart is het geworden!!!

Groetjes Tinie

Monique zei

Wat een lievertje! Hele leuke kaart Lins!
groetjes
Monique

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg mooi geworden, zal je vader vast blij mee zijn!

Liefs Ida

Corine van der Zee zei

Een heel lief en mooi kaartje Lins, en nog van harte proficiat met je paps!

Lieve groetjes,

Corine

LottesCards zei

Och wat een super lief kaartje!
Ik kan zien dat je er heel veel liefde in hebt gestopt!!!
Hij is echt geweldig!

Liefs Lotte

Christine zei

Weer een lieverdje en de inkt lijkt me ideaal voor onze Me to You-vriendjes! Je papa zal deze knuffel van zijn dochter wel weten te waarderen!
Liefs
Christine

Sharon zei

Wat 'n pragtige kaartjie vir jou Papa Lins. Ek is seker hy het daarvan gehou. Geluk met sy verjaarsdag. Ek hoop julle gaan sommer baie meer vier deur die jare. Liefs Sharon xx

Wendy ten Hove zei

Oh, wat een schatje! Erg leuk gedaan, Lins! Daar zal je vader je vast een goede knuffel voor gegeven hebben!!
Liefs, Wen

Dawn zei

Wonderful card! That teddy is so adorable with his little bunny and you've coloured him beautifully.

Hugs, Dawn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.