zaterdag 11 februari 2012

Gelukkige verjaardagdag voor AnMaCreatief!

Hieperdepiep hoera!
Het is vandaag feest bij AnMaCreatief want de webshop viert haar 1-jarig bestaan! Wat is de tijd gevlogen he :-)

Deze `AnMaCreatief-feestdag` gaat gepaard met een leuke actie zodat de klanten ook kunnen meevieren. Vandaag, 11 februari, krijgt u 11% korting op alle artikelen in de webwinkel.

Alle voorwaarden vind je terug bij AnMaCreatief.

De rest van de maand vieren wij ook feest...
Vanaf 12 februari tot en met 29 februari zijn er leuke feestsets verkrijgbaar. Anne-Marije heeft maar liefst 17 verschillende sets samengesteld. De sets zijn vanaf 00:01 uur op 12 februari verkrijgbaar.

Je kan ze gemakkelijk terug vinden via deze link.
Hier alvast een voorsmaakje maar er zijn er nog zoveel meer...


Ook wil ik jullie heel erg bedanken voor jullie lieve reacties op de telescoopkaart en natuurlijk ook een warme welkom aan mijn nieuwe volgers :-)

Tot morgen allemaal :-)

Dikke zoen,

Lins x

4 opmerkingen:

celia zei

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blogje!!!!
Ik heb mijn bestelling al geplaatst!;))
Nog 13 keer slapen!
Dikke X van mij.

Helen zei

wat een toppie berichtje weer; dat moet wel klanten trekken. Dikke kus

LottesCards zei

Wat een goed bericht, het enthousiasme straalt ervan af, super!

Wat een geweldige dag vandaag voor onze lieve blogvriendin nietwaar?
Ik geniet er helemaal van mee!

Liefs Lotte

Anne-Marije zei

Lieve Lins,
Wat een geweldig bericht.
Dankjewel voor alle 'support' de afgelopen weken. Het was gisteren een top-dag en we feesten de rest van maand lekker door!
Dikke kus,
Anne-Marije

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.