vrijdag 13 juli 2012

True love


Hoi allemaal,

onlangs zijn vrienden van ons getrouwd. Voor hun trouwkaart heb ik me geïnspireerd op het huwelijkskaartje dat Christine vorig jaar voor haar zoon en schoondochter heeft gemaakt.

Op de foto is het niet goed zichtbaar maar de achtergrond en het meisjeshart heb ik bestempeld met 'wavy leaf pattern' van hero arts (crafts and things) en versa mark.



Nog een kiekje van de binnenkant:


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :-)

Vele groetjes en tot zondag,

Lins x

11 opmerkingen:

Kim zei

Wauw! Zo stijlvol en elegant. Prachtig.

Groetjes Kim

celia zei

Super knap gedaan....je moet er maar opkomen!
Twas weer tof gisteren!
Dikke X

Mieke zei

Heel mooi! De achtergrondstempel is wel te zien hoor, heel erg leuk gedaan!

Nicole zei

Heeeeel mooi, Lins. Erg stijlvol en romantisch. Liefs, Nicole

Lotte zei

Hey Lins,

Ik moet binnen kort ook een trouwkaart maken en ik vind die van jou super mooi, strak en toch alles aanwezig;

Groetjes Lotte

Ps hoe ga je te werk?

Anoniem zei

Stijlvol kaartje!

Groetjes van Inge

carina zei

Puur klasse!
Het was tof om je weer eens tegen te komen bij Elke.
Lieve groetjes,
Carina

LottesCards zei

Wat heb je weer een prachtig gehaal gemaakt, zo knap van je!!!
Ik heb je kaartje even in het groot bekeken en zag toen inderdaad die mooi bewerkte achtergrond, wat supers!!! Dat maakt het helemaal af.

Liefs Lotte

Monique zei

Wow Lins, wat een prachtige chique kaart!
Heel stijlvol hoor!
grtjs
Monique

Fabiola zei

oh! superbe, biz

Wendy ten Hove zei

Ja, wat ontzettend prachtig en een super leuk idee!! Toffe kaart, Lins!!
Groetjes, Wendy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.