zaterdag 1 december 2012

Engeltjeskaart


Hoi allemaal,

deze nacht is de brave man op zijn wit paard en zijn deugnietpieten langs geweest. We werden deze ochtend al vroeg gewekt door een luide kinderlach en twinkelende pretoogjes :-)

Vandaag gaat er bij AnMaCreatief een challenge van start waar iedereen aan kan meedoen:

Alles mag!

Ik heb voor deze challenge een kerstkaartje gemaakt met allemaal favoriete spulletjes.


Het engeltje komt uit de forever friends stempelset - a christmas tale - christmas bells. De vleugetjes, de sterretjes en de kroon zijn bewerkt met stickles maar op de foto is het niet goed zichtbaar.
Het engeltje heb ik uitgestanst met de cirkelstans van MD.

Het mooie papier komt uit een setje van Daisy en Dandelion - Penelope & Percy.


De kersttekst komt uit de stempelset Eline's words. Deze heb ik uitgestanst met mijn nieuwe labelstans van Joy.


Ook heb ik weer een filigraanhoekje bewerkt met wit embossingpoeder. Deze keer heb ik copic B93 en B97 gebruikt om het hoekje op te kleuren. De plakpareltjes onderaan de kaart zijn uit het setje wit/parelmoer.

Deze keer kan je deze stempel Vintage bunnies van Laurence winnen.
Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties, mijn teamgenootjes hebben alvast voor mooie inspiratie gezorgd. Neem zeker eens een kijkje op het challengeblog.

Ik wens jullie allemaal een fijne zaterdag toe, morgen ben ik er weer :-)

Veel liefs,

Lins x

10 opmerkingen:

Karin zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Lins

Groetjes karin xx

Angélique zei

Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt. Helemaal geweldig en wat een heeeeeeeel lief stempeltje :)

*hugs*
Angélique

Fabiola zei

oh mais c'est trop mignon! biz

Monique zei

Wat een leukertje!
grtjs
Monique

LottesCards zei

Wat prachtig! Ik vind je kaart werkelijk schitterend!!! Zo mooi gedaan met dat filigraanhoekje. En wat is die nieuwe stans mooi! Zo prachtig verwerkt!!

Liefs Lotte

Riet zei

Wat een prachtige kaart Lins.

Liefs Riet.

carina zei

Zeer mooi kaartje.
Ik hou wel van die zachte kleuren.
Liefs Carina

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Lins, ik vind hem top. En wat heerlijk is dat hé als je 's morgens een heel tevreden en blij kindje ziet staan omdat er wat in de schoen zat. Super.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtig kaartje

Adriana zei

Wat een geweldige kaart! Prachtige blauwe tint! Blauw is zo'n fantastische kleur!!! Die label is gaaf en ik weet nu waarom ik tochuiteindelijk wel zelf een stansmachine wil, hi, hi... Zo'n mooie uitgestanste swirl in het bijpassende DP!
Liefs Adriana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.