vrijdag 1 februari 2013

Alles behalve een kaart bij AnMaCreatief


Hoi allemaal,

de eerste dag van elke maand gaan we van start met een gloednieuwe challenge bij AnMaCreatief. Het thema van deze maand is:

Alles behalve een kaart

Ik heb met de silhouette cameo dit kadodoosje uitgesneden en versierd met 1 van de nieuwste stempeltjes van Country Companions 'Mouse'. Is het geen schatje?
In het papier heb ik een gaatje geprikt en er een roosje doorgestoken zodat het net lijkt of de muis een bloemetje achter zijn rug heeft.
Het DP komt uit een paperpad van FE - New Leaf.

Het tekstje op de achterkant van het doosje komt uit een set van MD dat ik nadien uitgestanst met een bijhorende labelstans.
De bloemetjes en het label heb ik vastgezet met eyelets in bijpassende aardekleuren.



De winnaar van deze challenge krijgt deze mooie stempel 'Picking cherries' van Gillian Roberts in de bus.


Mijn teammaatjes hebben weer voor zoveel originele creaties gezorgd. Het is zeker de moeite om eens een kijkje te nemen op hun blogs. Ik ben natuurlijk ook heel benieuwd naar jullie creaties!

Veel liefs en tot gauw,

Lins xxx

15 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi doosje

Karin zei

Wat een leuk doosje Lins. Het is ook prachtig ingekleurd.
Fijn weekend, gr. Karin

celia zei

Het is je toch weeral gelukt ondanks je stressie weken en serieuze verkoudheid! Hopelijk voel je je snel weer beter!!!!
Je doosje is super mooi! Een prachtidee om het bloemetje in zijn pootjes te stoppen! Prachtig!!!!!
Dikke beterschaps-X

Christine zei

Heel mooi Lins! Ik heb dat stempeltje ook en nu heb ik er weer een ideetje bij want dat bloemetje vind ik super gevonden!!
Liefs
Christine

Karin zei

oh wat mooi weer!

Groetjes karin xx

Fabiola zei

mais elle est trop mignonne, magnifique coloriage, biz

LottesCards zei

Wauw meid!!! Wat heb je er weer wat moois van weten te maken!!! Hij is weer helemaal top en je kleuren is weer subliem!!!

Liefs

Marcsken zei

Dag maatje,
ik ben weer even langs geweest en ja hoor het is iedere keer weer een belevenis gewoon prachtig.
Doe zo verder.
Oma en opa

Anita Meijer zei

Wat schitterend weer Lins, ik vind het super geworden.
Liefs van Anita

carina zei

Zo mooi die stempel,prachtig ingekleurd.
Schitterend idee met dat roosje!
Lieve groetjes,Carina

Inge zei

Hoi Lins,
wat een mooi kaartje, en weer zo geweldig knap ingekleurd!
groetjes
Inge

Adriana zei

Wat een schattig doosje Lins en de achterkant zo mooi subtiel. Dat roosje heb je echt geweldig gedaan!!!
Liesf Adriana

Nicole zei

Ooooohh Lin, wat lief en supermooi!!!! Liefs, Nicole

inge zei

Wauw Lins, ik vind je doosje prachtig! wat een lieve stempel heb je gebruikt.

Groetjes Inge

Wendy ten Hove zei

Leuk gemaakt, Lins! En wat een mooie sluiting zo met die bloemetjes achterop! Erg leuk!
Groetjes, Wendy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.