zondag 3 maart 2013

Double date on Sunday: twisted easelcard


Hoi allemaal,

vandaag ben ik opnieuw op date met Celia, deze keer hebben we gekozen voor een

twisted easelcard

Ik heb gekozen voor de superschattige beer uit de stempelset van Wellington. Deze keer heb ik hem rechtstreeks gestempeld op bazill cardstock. De combinatie van de structuur van het papier met de potloden vind ik heel mooi.
Nadien heb ik de beer gemaskerd met een post-it en de omtrek geblend met distress inkt - gathered twigs.



Het randje met berenpootjes aan de binnenkant heb ik gemaakt met een pons van ek success. In de hoek heb ik de vlindertjes van Penny Black (butterfly edge) laten binnenvliegen.

Wie zin heeft om samen met ons op date te gaan en een twisted easelcard wil maken, laat dan zeker een link achter bij jullie reactie. Wij komen heel graag op inspiratiebezoek :-)

We hebben de vorige keer heel erg genoten van jullie fijne reacties, nog een dikke dankjewel hiervoor!

Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen met 'kleuren met potloden'.

Veel liefs en een fijne zondag,

Lins xxx

18 opmerkingen:

celia zei

Wow mat knap Liefie!!!!
Heb ook wel zin om zo effe onderuit te zakken! Knap resultaat op dat cardstock!

Ook ik ben weer heel benieuwd wie er allemaal mee op "date" wil met ons!
Spannend!!!!!
Dikke X,

Fabiola zei

oh! ce qu'il est chou....biz

Patricia Wanten zei

Ik kom wel regelmatig kijken maar om de één of andere manier ben ik nooit volger geworden. We hebben mekaar ook al eens ontmoet bij Elke. Vermits ik nu via het blog van Celia weer hier terecht kom wordt het hoog tijd om volger te worden. Ik vind je uitvoering van de easelkaart super. De beer is leuk ingekleurd en de details zijn sober maar zeer stijlvol. De berenpootjes zijn een super idee.
Nog een fijne zondag

Patricia

LottesCards zei

Ow, meis! Wat heb je er weer wat moois van gemaakt!!! Prachtige details en zo'n leuk model!!! O... Als ik eens tijd zou hebben ;-) Dan zou ik graag meedoen met jullie date .... Liefs!!!

Colinda zei

Wat lief!!! Leuk met die geponste berenpootjes! Gezellig dat je meedoet bij Kleuren met potloden!! Een fijne avond, Colinda

Kim zei

Wat een schatje.
Groetjes Kim

Christine zei

Heel mooi Lins! De beer is prachtig ingekleurd!
En je vraagje over de ontsmettingsalcohol... je ruikt er helemaal niets van hoor!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een schitterende kaart Lins.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

een prachtige geslaade kaart ! heel erg mooi ingekleurd, top hoor
grtjs, martina
x

Anita Meijer zei

Wat is je kaart schitterend geworden Lins, ik vind hem helemaal super, mooi effect zo dat rechtstreeks stempelen op cardstock. Super weer.
Liefs van Anita

Helen zei

Hoi lieverd, wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt. Die beer is zo lief en je hebt hem weer prachtig ingekleurd. Mocht ik nog een uurtje vinden ergens, dan doe ik mijn best. Nu ga ik nog even binnenwippen bij Celia. Tot gauw weer, dikke knuffel, Helen

Adriana zei

Wauwie, dat is zeker mooi zoals je gekleurd hebt op het cardstock! Die berenpootjes doen het zo mooi bij dit parachtige kaartje!
Liefs Adriana

peggy zei

Heel toffe kaart !!

Grtjs Peggy

Angela zei

Schitterende kaart Lins.... eenvoudig maar o zo mooi!!!!
Je beer is erg knap ingekleurd; complimenten!!!
Leuk dat je meedoet aan de alles mag challenge bij Kleuren met Potloden.
Veel succes!!
grt Angela

Nicole zei

Hij is zeker heeeeeeeeeeel mooi!!! Ik geniet er nog steeds van hahhaah!! Liefs, Nicole

katrien gillis zei

een keimooi kaartje Lins :-)

Patrice zei

Een superlief en mooi kaartje en dan zo 'n easelkaart die gedraaid staat is top!
Groetjes Patrice

Ingrid zei

Heel erg mooi ingekleurd!!! Het geheel is prachtig gedaan!!

Ik heb natuurlijk ook weer meegedaan en dit is mijn kaartje geworden: http://handmade-by-ingrid.blogspot.be/2013/03/twisted-easelcard.html

Dikke knuffel

Ingrid

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.