maandag 1 april 2013

Voorjaar bij AnMaCreatief

Hoi blogmaatjes,

eerst en vooral wil ik jullie een vrolijke Pasen toewensen, hebben de paaseitjes lekker gesmaakt? Zo te zien brengt paasmaandag het zonnetje met zich mee, eindelijk! Geniet ervan maar wel opgelet voor de grapjassen onder ons want 't is vandaag ook foppertjesdag!

Een nieuwe maand betekent ook een nieuwe challenge bij AnMaCreatief. Deze maand is het thema:

Voorjaar

Vind je de nieuwe Fizzy Moontjes ook zo leuk? Ik vind ze heel handig qua formaat, ze passen zelfs op een label. Ik heb voor mijn voorjaarskaartje voor de typische AnMaCreatief-kleuren gekozen. Het beertje is ingekleurd met distressinkt.

* De basiskaart heb ik uit aquarel papier gesneden (10,5cm x 15cm). 
* Het DP komt uit de FE paperpad - Love Letters (10cm x 14,5cm). Aan de zijkant heb ik net over de rand van het DP een cirkel gestanst. 
* Ook uit de craftable cirkel van MD heb ik in het midden dezelfde cirkel gestanst. Zo heeft creƫer je een mooi randje rond de cirkel. Deze heb ik op het DP gekleefd met tacky glue.
* Als je het DP op het aquarelpapier legt, kan je het beertje op de juiste plaats stempelen.
* Na het inkleuren van het beertje en het blenden van de achtergrond, heb ik het DP op het aquarelpapier gekleefd.

Deze keer kan je deze leuke voorjaarsstempel 'Sweet spring' van Penny Johnson winnen.

Ik ben heel benieuwd naar jullie voorjaarskaartjes. Bij mijn teamgenootjes heeft het lentegevoel zeker en vast gekriebeld want hun creaties zijn zo vrolijk en fris. Breng zeker eens een bezoekje aan hun blog voor meer detailfoto's en uitleg.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne feestdag toe!

Liefs,

Lins x



17 opmerkingen:

scrapcreations-judith zei

Het is een prachtig kaartje Lins. Ik vind de "gebroken" cirkel die over de rand heen gaat zo gaaf. Ga ik vast ook eens zo doen bij een creatie. Liefs Judith

Mieke zei

Heel mooi!

LottesCards zei

Wat een super mooi kaartje! Heel mooi ingekleurd en zo'n leuk accent dat je het cirkeltje over de rand heb laten gaan... Super!!

Liefs

Nicole zei

Wat supermooi weer Lins!!! Prachtig! Liefs, Nicole

Patricia Wanten zei

Een super schattig kaartje Lins. Mooi papier en prachtig ingekleurd. Ik heb nog een poos te oefenen om een beertje mooi in te kunnen kleuren.
Groetjes

Patricia

jolanda zei

mooi kaartje

carina zei

Hey Lins,

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Mooi papier en vooral mooi ingekleurd.
Fijne paasmaandag.
Liefs Carina

Ellen zei

Heel lief kaartje! En de stempel is heel erg schattig, wat een leukerdje!

groetjes, Ellen

Anita Meijer zei

Wat een superschattig voorjaarskaartje heb je gemaakt Lins, ik vind hem prachtig, top.
Liefs van Anita

leonenkarin.blogspot.com zei

Ohhh... ik vind 'm mooi!!!
Groetjes, Karin

celia zei

Zoals ik je gisteren al zei....hij is super leuk!!!!
Tot vlug!!!!
Dikke X,

Christine zei

Prachtig kaartje Lins en inderdaad die stempeltjes zijn heel tof!
Liefs
Christine

Anoniem zei

What's up, the whole thing is going fine here and ofcourse every one is sharing information, that's genuinely excellent, keep up
writing.

Here is my page :: cheap air max 2013

Fabiola zei

oh! ce qu'elle est chou! biz

Adriana zei

Echt een SUPERmooie kaart! Ook ik vind je lay-out byzonder leuk en prachtig om je aquarelpapier als basis te gebruiken! Moet ik zeker ook nog eens proberen. Maar met de digi's is dat even puzzelen(-;
Liefs Adriana

Helen zei

wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt en je hebt Fizzy weer zo prachtig ingekleurd. Liefs, Helen

Enny zei

Hallo Lins, wat een prachtige kaart en een prachtige blog ! Was heel leuk, jou te leren kennen gisteren !! Groetjes Enny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.