woensdag 27 november 2013

Sneeuwbolkaartje


Dag allemaal,

Zoals sommigen onder jullie vast weten, ben ik een enorme fan ben van easel cards. Deze keer heb ik er eentje gemaakt met de 'Grand Snow Globe' stans van Memory box. Ik vind het leuk dat deze sneeuwbol op deze manier ook echt recht kan staan.

Het landschap in de sneeuwbol is gemaakt met een stempel van Hero Arts 'Winter Scene'. De lucht en de sneeuw heb ik kleur gegeven met distress inkt (stormy sky en faded jeans). De bomen heb ik gekleurd met distress markers (crushed olive en bundled sage).

De mooie sneeuwvlok is er eentje van Joy!. Deze heb ik uitgestanst uit bijpassend DP van Maja Design 'Vintage Spring Basics'. Dit papier kan zo mooi dienen als kerstpapier. Het hoeft niet altijd traditioneel rood en groen te zijn he :-)

Vele groetjes,

Lins

12 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Je easel kaart is zo mooi, het lijkt
net een echt schudbol, echt prachtig !
Veel (knutsel) plezier nog deze week ☺
Groetjes en liefs Erica ☼

celia zei

Mooi, zeer mooi!!!!
X

Monique zei

Het heel mooie kaart Lins!
groetjes

LottesCards zei

Lieverd, wat ben je hier toch een kei in!!! Ik vind het zo'n mooi geheel. En ik vind het zo knap dat dit enkel met verschillende stempels weet te creeƫren. Ik kom bij jou op les, dat is zeker!!! LOL

Liefs Lotte

Renate zei

Wauwie! Het is echt weer een plaatje. Super mooi gemaakt.

-xies- Renate.

carina zei

Het is echt een plaatje Lins.
Groetjes Carina

carina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Inge zei

Hoi Lins,
jaja, je kaartje staat hier te pronken hoor, zooooo mooi !
groetjes
Inge

Fabiola zei

elle est sublime Lins, j'adore, elle est magique, biz

Antoinette Voorn zei

Beste Lin,

Via het blog van Erica (Heidebloempjuh), ben ik bij je terechtgekomen. Ik ben direkt volger geworden, na het bekijken van je prachtige creatieve kaartjes! Hier wil ik wel meer van zien en kom dan ook gezellig bij je langs!
Misschien vind je het ook leuk om mij te gaan volgen....?

Groetjes Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Adriana zei

Gaaf zeg!! Wat heb je dit mooi gedaan. Ik vind hem echt superdesupermooi. Zulke prachtige kleuren ook!
Liefs Adriana

Helen zei

Wat een ontzettende beauty heb je hier weer gemaakt. Toppie gedaan. Helen xxxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.