zondag 1 december 2013

Alles mag bij AnMaCreatief


Hoi allemaal,

De nieuwe maand is begonnen, dus is het weer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge. Aangezien december al druk genoeg is, hebben we voor een gemakkelijke uitdaging gekozen.

Alles mag!

Ik ben in de kerstsfeer gebleven want mijn kerstvoorraad is nog lang niet op het gewenste peil :-) Deze keer mocht Bella on Bauble op mijn easel card prijken. Ik heb ze ingekleurd met potloden. De muts en de sterretjes zijn voorzien van glittertjes. De randen heb ik geblend met pumice stone.


Op de onderkant van het kaartje heb ik een Finse ijsster aangebracht met daarop een kerstlabel van Wild Rose Studio.


Omdat december een feestelijke maand is, geeft AnMaCreatief deze maand twee prachtprijzen weg! De winnaars krijgen een cadeaubon ter waarde van 5 euro.


Mijn teammaatjes hebben zo'n mooie creaties gemaakt, neem zeker eens een kijkje op hun blog of op het webshopblog.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag toe en nog heel veel knutselfun!

Liefs,

Lins xxx

14 opmerkingen:

Nanna zei

wow, wat maak jij toch mooie kaartjes! Ik moet ook nog even verder voor de kerst, ik zit pas op twee LOL dus ik moet er nog wel een paar. Liefs Nanna

Antoinette Voorn zei

Wat een schattige creatie met die mooie afbeelding, en lieve kleurtjes heb je gebruikt, helemaal leuk weer!

Charlotte zei

Weer een geweldig mooie kaart Lins! Je kleurtechniek is zo verfijnt! Leuk zijn de glitters op de rand van de muts, maakt het meteen winters.
Groetjes,
Charlotte

Mieke zei

Oooh wat een lief kaartje weer! Zo mooi!

jolanda zei

mooie kaart

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer geweldig gemaakt Lins, ziet er supermooi en leuk uit, top.
Liefs van Anita

LottesCards zei

Dit is echt jouw ding hé!? Zo mooi gemaakt.... zucht... En jouw kleurwerk is werkelijk schitterend!!! Ik geniet hier enorm van!!!

Liefs Lotte

Erica ♥ zei

Wat een gave kerst kaart, woww !
Gezellige (knutsel) zondagavond nog ☺
Liefs van Erica ☼

Inge zei

Prachtig kaartje Lins ! heel speciaal ook met de kleuren
Groetjes
Inge

Nancy zei

Hey Lins,

Kan best zijn dat jouw teammaatjes leuke kaartjes maken, maar jij steekt er toch hoog boven uit ze!!! Ben blij dat je ook mijn teammaatje bent!
Wat is deze kaart weer een schatje!!

Liefs,
Nancy

Adriana zei

Supermooi, Lins!! Schattige stempel en zo een mooie kleur blauw heb je gekozen! Het randje heb je ook schitterend(-: gemaakt!!!
Liefs Adriana

Fabiola zei

oh! mais quel chou, c'est trop mignon, biz

Karine zei

Weer zo een schatje Lins en heel mooi dat blauw ..
Groetjes Karine

Helen zei

Hoi lieverd, ook dit is al weer zo'n schatje. Je bent goed bezig. Liefs, Helen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.