maandag 9 december 2013

Berig envelopje

 

Hoi bloggertjes,

vandaag ben ik er weer met een mini-envelopje (gemaakt met de envelope punch board). Deze keer heb ik het versierd met deze leuke stempel van forever friends Christmas Kraft Notes/Merry Christmas.
Ook hier heb ik uit een post-it het kadertje volledig uitgeknipt zodat ik het mooi kon blenden met stormy sky.


De rand van de muts heb ik beglitterd met dovecraft glitter glue- icicle.
Doordat ik rondom het envelopje een boord heb gemaakt, blijft het flapje van de envelop mooi zitten.


Ik wens jullie allemaal een fijne week toe en hopelijk tot heel gauw!

Liefs,

Lins xxx

7 opmerkingen:

LottesCards zei

WAUWIE! Wat een prachtig envelopje weer. Zo knap gedaan en zoooo mooi ingekleurd!!!

Ik heb je proberen te mailen, maar mail wil er niet uit.... Ik ga je deze week bellen ;-)

Liefs Lotte

Squirrel x zei

Simply gorgeous hunny! xx

Helen zei

Hoi lieverd, wat een prachtig envelopje heb je weer gemaakt. Super ingekleurd. Liefs, Helen

Sarah - Crea S zei

Ooo Lins, wat bereleuk dit envelopje! Zoo schattig!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Erica ♥ zei

Wat prachtig gemaakt zeg !
Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼

Fabiola zei

elle est trop jolie, biz

Adriana zei

Deze is ook Schitterend Lins! Wat kun jij toch mooi blenden!
Liefs Adriana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.