dinsdag 24 december 2013

Kerstkadoosje


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een kadoosje gemaakt. Dit doosje hoort bij het setje van het flip swing kaartje en het theelichtdoosje dat ik voor Inge van 'In 't woefke' gemaakt heb.

De pillow box is toch wel één van mijn favoriete doosjes. Om dit doosje te maken heb ik de snijfile '3d santa belly pillow box' (Design ID #35386) uitgesneden met de cameo. De gesp en de riem heb ik niet gebruikt.

De voorkant van dit doosje heb ik versierd met een winters landschap. Hiervoor heb ik opnieuw de stempel van Hero Arts 'Winter Scene' gebruikt. Deze stempel is zo veelzijdig.
Ook hier heb ik de lucht en de sneeuw kleur gegeven met distress inkt (stormy sky en faded jeans). De bomen zijn gekleurd met distress markers (crushed olive en bundled sage).


De stempel op de achterkant is er eentje van different colors (S-00050 Kerstdagen).

Spring zeker eens binnen in 'In 't woefke', alle materialen voor deze kaart kan je daar terug vinden.

Ik wil je langs deze weg allemaal een fijne Kerstavond toewensen!

Vele groetjes,

Lins xxx

8 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een gave kaart joh!!! En hele fijne feestdagen!

Mieke zei

Super mooi!
Prettige feestdagen!

Erica ♥ zei

Ohh die heb je heel erg leuk
gemaakt, super joh !

Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
lekker genieten en knutselen.
Een goede kerst ☺
Veel liefsss van Erica ☼

creacard zei

Prachtige kaart!! Ideaal om de kerstsfeer op en top te maken!!
Fijne kerstdagen toegewenst!!

Fabiola zei

c'est trop joli, magnifique et charmant, biz

Anita Meijer zei

Schitterend gemaakt weer Lins, super. Wens jou en allen die je lief zijn ook hele fijne feestdagen toe.
Liefs van Anita

Inge zei

Een heel knap setje heb je gemaakt Lins! En altijd zo fijn afgewerkt!
groetjes
Inge

Wendy ten Hove zei

Oh, wat superleuk gemaakt, Lins! Heel gezellig doosje zo en je hebt ook prachtige kerstkaarten gemaakt. Lekker bezig!
Groetjes, Wendy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.