donderdag 1 mei 2014

Knopen bij AnMaCreatief


Hoi allemaal,

Een nieuwe maand betekent een nieuwe challenge bij AnMaCreatief. Deze keer staat de challenge in het teken van 'Knopen'.

Om dit verjaardagskaartje te maken, heb ik met de silhouette een center panel step card (design ID #39775) uitgesneden. Ik vind dit een heel leuk kaartmodel.


Het schattige hondenstempeltje heet Tilly with flowers. Dit heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. De randen heb ik geblend met memento inkt 'Gray flannel'.
Het DP komt uit een paperpad van First Edition. De bloemetjes heb ik uitgestanst met de MD collectable 'Flower'. In het bloemenhart heb ik een wit knopje genaaid met zilverdraad.

Aan de binnenkant heb ik de bijhorende tekst uit het setje gestempeld met memento inkt 'Gray flannel'.


De winnaar van deze challenge sleept deze mooie raderstansen in de wacht. Leuk hé!


Neem zeker eens een kijkje op het challengeblog of op de verschillende blogs van mijn teammaatjes. Ze hebben weer heel mooie voorbeelden gemaakt.

Alvast een fijne 1 mei toegewenst!

Liefs,

Lins x

13 opmerkingen:

LottesCards zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt! Dit model heb ik ook al eens gebruikt, super hé?! Je hebt het weer zo mooi ingekleurd. Die rozen springen er helemaal uit! Liefs Lotte

Nanna zei

wat een mooie! door de kleuren knallen de bloemen er echt helemaal uit, heel gaaf! liefs Nanna

Anita Meijer zei

Wauw Lins, wat een supermooie kaart heb je gemaakt, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

jolanda zei

mooi lief kaartje

Diane zei

What a beautiful design.

Hugs Diane

Fabiola zei

super adorable Lins, biz

Granny zei

Lieve Lins

Een prachtige kaart, helemaal jouw stijl. De kleuren vind ik erg mooi bij elkaar passen en de knoopjes heb je zo leuk verwerkt.

Liefs van Granny

Ann zei

Heel mooie kaart! Stempel is prachtig ingekleurd.
Groetjes, Ann C

Anne-Marije zei

Lieve Lins,

Wat een mooi kaartje! Het Wild Rose hondje is zo lief met z'n bos met rozen. Je hebt hem echt geweldig ingekleurd. Het model van de kaart vind ik erg leuk. Het is weer eens wat anders...

Bedankt voor je mooie voorbeeld!

Fijn weekend,
xxx Anne-Marije

Yvette zei

Wat een mooie kaart met zo'n lief stempeltje.
grtjs,
Yvette

Renate zei

Het is echt een liefie. Super leuk gemaakt. Het modelletje is inderdaad erg gaaf. Door de grijze basis kleuren komen de bloemen op het afdrukje super mmoi uit.

-xies- Renate.

Erica ♥ zei

Wat een super leuke kaart ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Adriana zei

Super Lins! Echt een prachtkaart! De rozen zo mooi gekleurd (ja de rest ook natuurlijk:-)Heel gaaf met die bloemetjes gedaan.
Liefs Adriana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.