zaterdag 8 november 2014

Smile


Hoi allemaal,

Wat vinden jullie van deze schattige kitten? Het stempeltje komt uit de set 'Playful kittens' van Whimsy Stamps. Ik ben van plan om met deze vier kittens een kaartenset te maken. De tweede kitten ligt alvast klaar om een kaart mee te maken :-)

Het DP komt uit een nieuwe papierlijn van In 't Woefke ' The winter's tale'.

Aan de binnenkant heb ik één van de nieuwe Nederlandse teksten gestempeld die Inge nieuw in haar assortiment heeft.


Nu ga ik met volle teugen genieten van een verlengd weekend om even op adem te komen en hopelijk komt er ook wat knutseltijd vrij :-)

Ik kom gauw bij jullie langs!

Fijn weekend,

Lins x

9 opmerkingen:

LottesCards zei

echt super mooi, maar dat wist je al hè ;-) mooie tekst van inge. en past er zo mooi bij. Ik kijk uit naar de andere van jouw serie. en geniet van je lange weekend. liefs Lotte

Christine zei

Zo schattig en natuurlijk weer héél mooi verwerkt!
Liefs en geniet van je weekend!
Christine

Fabiola zei

oh mais que c'est charmant...biz

Veerle - A colored mind zei

Een heel vrolijk kaartje, ik ben benieuwd naar de andere kaartjes. Geniet van je lang weekend en van je knutseltijd.

Nanna zei

wat een schatje weer! ben benieuwd naar de volgende ;-) Liefs Nanna

Adriana zei

Ach, wat een lieverd! Zo mooi. Prachtig subtiel heb je de bloemetjes en de vlinder gekleurd! Gaaf!
Liefs Adriana

martina's kaartjes zei

het is een echt schatje ! mooi en lief ! bedankt voor je lieve reactie,
grtjs,martina
x

Charlotte zei

Leuke kaart met een superschattige kitten. De tekst binnenin vind ik echt tof!
Groetjes,
Charlotte

Fabiola zei

adorable! biz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.