zondag 7 december 2014

De eerste sneeuw...


Hoi bloggertjes,

Mijn eerste kerstkaart is een feit :-) De basiskaart heb ik met de silhouette gesneden. Het snijbestand heet 'A2 scallop birthday tie card' (ID 61678).
De kaart heb ik verder afgewerkt met papier van van Pion 'Winter bird'.


De sneeuwpop komt uit een stempelset van Stampendous 'Snowman banners'. Ik heb deze sneeuwpop op het papier van Pion gestempeld en ingekleurd met potloden. Zo verkrijg je een achtergrond die perfect bij de rest van de kaart past.
De randen heb ik afgewerkt met een gedeelte van een kerstboom uit een stempelset van Rubbernecker 'Snowflakes and stardust'.


Aan de binnenkant heb ik één van Inge's kerstteksten gestempeld. Deze tekst drukt weer zo mooi en fijntjes af.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb nog zoveel kaarten te gaan..elk jaar opnieuw dezelfde haast en spoed.

Vele groetjes,

Lins

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een hele mooie, gezellige kaart ! top, mooie, zachte kleurtjes
grtjs martina
x

LottesCards zei

WAUW, wat mooi!!!! Dat model had ik ook in de shop zien staan. Maar nu met jouw uitwerking is die nog mooier!!! Wat schitterend. Vooral de binnenkant klopt zo mooi met het design papier en je stempel. Prachtig! Succes met jouw kerstkaarten.... Daar ga je het nog druk mee krijgen.... Liefs!!!

Christine zei

Een echte "beauty"! Heel mooi Lins!
Liefs
Christine

Renate zei

Je hebt er een juweeltje van gemaakt! Prachtig kaartje.
Sinds maart ben ik ook de trotse eigenaar van een silhouette. Nu heb ik toch maar de knoop door gehakt om een workshop te gaan volgen, want tot nu toe heb ik er alleen nog maar mee zitten stoeien.

-xies- Renate.

Adriana zei

Waarom maak je niet nog een stel met dit mooie model! Echt een gave kaart! Volgens mij geeft elk papier en lintje weer een ander effect... Deze is zo mooi fijntjes.
Liefs Adriana

Fabiola zei

superbe Lins!!! biz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.