woensdag 7 januari 2015

Floppy bunny trio


Hoi iedereen,

Inge heeft heel wat mooie Whipper Snapper stempels in haar assortiment. Als grote Whipper Snapper fan kon ik deze schattige stempel 'Floppy bunny trio' niet laten liggen.

Ik heb een easelkaart gemaakt met auberginekleurig colorcore cardstock. Aan de achterkant bestaat dit papier uit kraft wat perfect bij de voorkant past.

De konijntjes heb ik met Faber Castell potloden ingekleurd.


Om het kaartje af te werken heb ik enkele labels aangebracht met teksten van Joy 'Sending messages'.

Vele groetjes,

Lins xxx

9 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Elke keer ik dit soort stempels zie op jou kaartjes heb ik meteen zo iets van...verdikke die zijn eigenlijk wel tof :-) Hele leuke kaart terug en idd een mooie combinatie met het cardstock.

Anoniem zei

Geweldig kaartje, I love bunnies...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Helen zei

Lieve Lins, allereerst de beste wensen voor jou en je familie.
Eindelijk weer eens tijd om te bloggen; wat een schattig kaartje laat je weer zien,prachtig ingekleurd. Toppie hoor. Liefs, Helen

Anneke zei

Zijn toch zo'n leuke stempeltjes he :)
Je kaartje is weer super! Voor jou ook de best wensen nog ;-)
Groetjes Anneke

Adriana zei

O, Lins, wat prachtig! Geweldig mooi kleurwerk. Je kleurkeuze is gaaf! En de vorm en cardstock maken het weer helemaal af.
Liefs Adriana

Christine zei

Heel leuk Lins en weeral zo prachtig ingekleurd!
Liefs
Christine

Sarah - Crea S zei

Erg lief kaartje weer Lins! Mooi gekleurd. Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Fabiola zei

oh! trop chou...biz

Unknown zei

wat een lief kaartje!

grtjs, Katrin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.