maandag 23 februari 2015

Chester


Hoi allemaal,

Voor een Whipper Snapper fan zoals ik, is In 't woefke een echt stempelmekka voor me. Wat hou ik van die stempels! Het is zo moeilijk om te kiezen want ze zijn allemaal zo mooi.

Deze Chester heeft ook mijn hart gestolen. Ik heb de kaart bewust heel eenvoudig gehouden om dit schattige konijn tot zijn recht te doen komen.
Ik heb het stempeltje ingekleurd met Faber Castell potloden. De neus en het hart van de bloem heb ik laten glanzen met glossy accent. De bloemblaadjes en het lieveheersbeestje heb ik doen glinsteren met de wink of stella brush.


Aan de binnenkant heb ik de tekst (ArtSpecially Event) in 2 kleuren gestempeld om 'Life' beter te doen uitkomen.
Het lieveheerbeestje is er eentje van Penny Black.

Hopelijk kan dit kaartje jullie opvrolijken :-)

Vele groetjes,

Lins ;)

10 opmerkingen:

Helen zei

Wat een lieverdje
Helen xxx

Anoniem zei

Snoezig, met een mooie binnenkant!!!
Creatieve groetjes, Gaby

LottesCards zei

Het is goed te zien dat je hebt genoten met het inkleuren van deze stempel. Wat prachtig!!! En weer zo mooi afgewerkt met al die technieken die net dat beetje extra geven. Een dikke knuffel! Liefs Lotte

GerJanne zei

Hoi Lins, het is een heel mooi kaartje juist wel leuk om er niets anders bij te doen!
En de tekst apart aan de binnenkant, ook heel mooi!
GerJanne

carina zei

Heel mooi kaartje.
Groetjes Carina

Fabiola zei

oh mais que c'est chou!! biz

Angélique zei

Lieve Lins,

Wat heb je er weer een prachtig kaartje van gemaakt, wat in in het echt er waarschijnlijk nóg mooier uit zal zien! :)
Hoop je snel weer te mogen begroeten *kijk ernaar uit....*. Ik ga dit jaar op zondag ;-)

*hugs*
Angélique

Unknown zei

Oh I so like both of these! Very pretty and love how less is more!! Sweet xoxoxo

Adriana zei

Zeker een heerlijke vrolijke kaart! Gaaf die tekst in 2 kleuren en het beestje erbij.
Liefs Adriana

Sarah zei

Zo lief !!! Groetjes ☆ Sarah ☆

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.