donderdag 5 februari 2015

Post-its in een vlinderjasje


Hoi allemaal,

Enkele maanden geleden kreeg het DT van ons DT-maatje Chris een mapje met post-its cadeau. Ik vond het zo mooi dat ik er ook zo eentje wou maken. Het is zo leuk om elkaar te inspireren.

De witte basiskaart heb ik uit bazzill card shoppe gesneden. Dit papier is zo stevig waardoor het ideaal is voor dit soort projectjes.

Het DP is van Maja Design 'Coffee in the arbour: Raspberry jam cookies'. De Vlinder is een stans van Memory box waarbij ik het lijfje van de vlinder bewerkt heb met de wink of stella brush.


De roze post-its heb ik met scoretape bevestigd zodat ze stevig vast zitten in het mapje.


Aan de binnenkant heb ik weer de mooie tekst van Inge gebruikt. Hij past dan ook zo mooi bij de vlinder op de voorkant, vind je niet?

Ik hoop met dit cadeautje iemand heel blij te maken :-)

Liefs,

Lins

4 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Prachtig post it boekje!

LottesCards zei

Ik zag het bij 't Woefke, maar wilde graag bij jou even een persoonlijke reactie nalaten. Ik vind het weer zo prachtig! Je hebt er echt weer over nagedacht. wat een schitterende kleurtjes en mooie afwerking. Wat ben je toch goed om kaarten te maken waar niet een stempel op zit.

Wil je mij een keer de maten doorgeven??? ;-)

Dikke knuffel, liefs Lotte

Fabiola zei

oh! c'est chou, biz

Adriana zei

Prachtig! Er ligt er hier nog steeds 1 te wachten om gemaakt te worden, zucht...
Liefs Adriana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.