donderdag 16 april 2015

Wish


Hoi allemaal,

Deze keer heb ik het heel cas gehouden met een zelfgemaakte stempel.
Uit een foamvel heb ik een vierkant gesneden. Dit heb ik op een acrylblok gekleefd. De vierkante stempel heb ik achtereenvolgens beïnkt met memento inkt pear tart - new sprout en bamboo leaves.

Hierover heb ik een bloemenstempel van Unity stamp company 'Insightful meadows' gestempeld met memento inkt Olive grove.
'Wish' komt uit de stempelset van Joy! - Sending messages.

Alle materiaal vind je terug bij Inge in In 't woefke.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Nog veel knutselplezier!

Groetjes,

Lins x

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

mooi gemaakt ! geslaagd kaartje
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Veerle - A colored mind zei

Zo mooi kan een CAS kaartje zijn :-) Toch een echt Lins kaartje: fijn en afgewerkt. Zelfs geen zwevende bloemen ;-)

Fabiola zei

moderne et chic Lins, biz

Creatiels zei

mooi in al zijn eenvoud, de groene kleurtje geven het echt een lentegevoel.
groetjes
Els

LottesCards zei

Wat super schitterend en wat een knap idee!!! Dikke knuffel, liefs Lotte

Adriana zei

Vind em prachtig! Mooi effect met de blokjes!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.