zondag 14 juni 2015

Long stem flowers - take two


Hallo bloggertjes,

Dikke dankjewel voor jullie toffe reacties op mijn vorige kaart. Da's volop genieten!

Ik had jullie in mijn vorig berichtje verteld dat ik met de set van Rubbernecker 'Long stem flowers' een aantal kaarten heb gemaakt maar steeds met een andere techniek. Dit is mijn tweede kaart in het rijtje.

Voor deze kaart heb ik eerst met post-its een rechthoek afgeplakt. Dan heb ik met memento inkt 'New sprout' een ruitjesachtergrond (grid stamp van Kaisercraft) gestempeld.
Deze keer heb ik enkel gebruik gemaakt van de volle bloemstempels. De bloem zelf heb ik ingekleurd met distressmarkers 'Shaded lilac' en 'Seedless preserves', de stengel met 'Mowed lawn' en 'Peeled paint'.

De mooie tekst op de kaart is er eentje uit de Nederlandse tekstencollectie van Inge. Deze heb ik met memento inkt 'Elderberry' gestempeld.

Nadat ik de post-its verwijderd heb, vond ik het wel mooi om onderaan en bovenaan 2 lijntjes te rillen.


Aan de binnenkant heb ik met het kleine bloempje uit de set gewerkt . Ik vind het wel mooi om ook de binnenkant in dezelfde stijl af te werken.

Ik wil jullie graag nog een hele fijne zondag toewensen!

Tot blogs,

Lins :)

4 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

je kaart ziet er geweldig uit en vind het erg knap .

http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Veerle - A colored mind zei

Terug helemaal verliefd. Zo mooi opgebouwd met de bloem en de tekst er boven, prachtige zachte kleuren en dat wit dat gebroken wordt door de ruitjes en de rillijnen...helemaal af!

Fabiola zei

Sobre et tellement joli...biz

Charlotte zei

Weer heel mooi Lins,
De bloem ziet er zo 'teer en breekbaar' uit.
Groetjes,
Charlotte

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.