vrijdag 27 november 2015

Een kaartje voor Lotte


Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik voor mijn lieve vriendin Lotte heb gemaakt. Ze was vorige week jarig en dat verdiende een bijzondere kaart.
We zijn allebei grote fan van Magnolia en Maja Design dus deze kaart is een combinatie van de twee geworden.

Met de envelop punch board heb ik een envelop gemaakt met een wikkel errond. Het wikkel heb ik opgefleurd met een vogeltje van Magnolia. De vleugels van het vogeltje heb ik bestempeld met een veer van Magnolia.


De binnenkant heb ik aangekleed met DP van Maja Design. En natuurlijk mocht Mail Tilda niet ontbreken. Ik heb haar ingekleurd met faber castell potloden.


Nog even een detailfoto :-)


Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Time for Magnolia Challenge #109 - Anything goes

Fijn weekend allemaal!

Liefs,

Lins x

8 opmerkingen:

Louise zei

Schitterend kaartje heb je voor je jarige vriendin gemaakt!


gr.LOuise

Fabiola zei

superbe Lins, biz

Veerle - A colored mind zei

Wat een heerlijke echte Lins kaart is dit. En verklaar me nu voor gek, maar die ogen van je tilda ( die zoals gewoonte echt mooi is ingekleurd) hebben iets speciaals, er zit echt diepte in, en volgen me precies °-° . Een speciaal kaartje om van te genieten en ik weet dat Lotte dat ook doet.

Renate zei

Je hebt er een super leuk kaartje van gemaakt.
Heel netjes afgewerkt, en verzorgd.

-xies- Renate.

Antoinette Voorn zei

Wat een mooie kaart Lin! Prachtig gemaakt hoor.

Groetjes Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Marrie zei

Wat is dit super mooi gemaakt bedankt voor het mee doen met de Time For Magnolia challenge.

Lieve groetjes Marrie DT
TFMC

LottesCards zei

O, ik heb heel je berichtje gemist in mijn blog-rol! Wat een mooie foto's heb je ervan genomen, zo komt die echt prachtig tot zijn recht! Maar spijtig genoeg voor de anderen is die natuurlijk nog niet zo mooi als in het echt :p Ik ben er echt super blij mee! Zo bijzonder dat je zo iets moois speciaal voor mij hebt gemaakt! Ik ben er helemaal blij mee :D En je weet dat die een speciaal plaatsje heeft hé?! ;-) Liefs!!!

Adriana zei

Wat een prachtig kaartje, Lins! zo te zien was ik al heel lang niet bij je langs geweest, want deze is alweer van lang geleden.
Liefs adriana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.